İşleminiz gerçekleştiriliyor.
Lütfen bekleyiniz...

Yardıma İhtiyacım Var

Merhaba, bu adımdan sonra sana özel teklifler sunacağız.

Sen aşağıdaki bilgileri girerken, biz de sana özel kredini hazırlayalım.

Daha Fazla

Renkli alanları kontrol edin.

Güvenliğin bizim için önemli.

numaralı cep telefonunuza gönderilen onay kodunu aşağıdaki süre bitmeden girmelisiniz.

Renkli alanları kontrol edin.

Cep telefonuna onay kodu gelmediyse süre bitiminde yeniden gönderilmesini isteyebilirsin.

Çok az kaldı!

Paranı hazırlayabilmemiz için aşağıdaki ek bilgilere ihtiyacımız var.

Kişisel Bilgiler

Daha Fazla

Renkli alanları kontrol edin.

Çalışma Bilgileri

Düzenle

Çalışma Bilgileri

Renkli alanları kontrol edin.

Ev Adresi

Düzenle

Ev Adresi

Renkli alanları kontrol edin.

İş Adresi

Düzenle

İş Adresi

Renkli alanları kontrol edin.

Son adım, sonrasında paran hazır!

Sözleşmeleri okuyup onaylayabilir misin?

Sözleşmelerin teyidi için lütfen anne kızlık soyadının ve harflerini gir.

Renkli alanları kontrol edin.

Daha önceden yarım bıraktığın bir başvurun var!

İstersen bu başvuruna devam edebilir, ya da yeni bir başvuruda bulunabilirsin.

Konsolidasyon kredisi kampanyası kapsamında ön onaylı limitiniz bulunmaktadır.

İstersen ön onaylı konsolidasyon kredisi limitin ile devam ederek mevcut kredinin kapanması koşuluyla kredi kullanabilir ya da yeni bir kredi başvurusu yapabilirsin.

Paran Hazır!

Üzgünüz, bu kredinin seni zorlayabileceğini düşünüyoruz. Bu yüzden şu an için sana istediğin tutarı veremiyoruz.

Unutma, kredi kullanmak için kredi notunu iyileştirmen gerekir. Bunun için aşağıda neler yapabileceğini yazdık. Kredi notunu iyileştirdiğinde sana özel tekliflerle tekrar karşında olacağız.

Kredi puanını yükseltmek için yapman gereken ilk iş kredi kartınızda borç bırakmamak. Asgari tutarı ödemek, borcu kapatmak anlamına gelmiyor. Kredi kartı borçlarını düzenli bir şekilde, tam olarak ve zamanında ödersen; kredi puanını hızlıca arttırabilirsin
Bankalardan kredi kartı kullanmak, bankaya borçlanıp düzenli ödeme yapmak anlamındadır. Kredi kartına sahipsen ve ilk maddedeki gibi düzenli ödersen puanının yükselmesi için doğru bir yatırım yapmış olursun.
Kullanmadığın banka hesapları her zaman risklidir. Hesapta kalan küçüçük ve unutulmuş bir borç zamanla faiz ile katlanarak artar ve ödemediğin sürece kredi puanının düşmesine sebep olur. Bu tip hesaplarını varsa tespit ederek, hesabı kapatabilirsin..
Adres veya telefon numaran değişirse bunu işbirliğinde olduğun bankaya bildirmeyi unutma. iletişim bilginin güncel olması, bankanın sana gerektiğinde kolay ulaşması demektir. Bu durumda da aklından kaçan bir ödemeni hatırlarlatmasını da kaçırmazsın. Puanını olumsuz etkileyecek bir durumla karşılaşmamış olursun.

Kredi başvurunu değerlendirebilmemiz için ek bilgilere ihtiyacımız var. Anketimize katılmak ister misin?

Anket yaklaşık 15 dakika sürecektir. Ankette bir sonraki sayfaya geçmek için sayfanın altında bulunan ok işaretini tıklaman yeterli olacaktır. Anket sona erdiğinde ekranda bilgilendirme göreceksin, bu bilgilendirmeye kadar ankete devam etmeni rica ederiz.

Şimdi Sigortanı Yapalım!

FİBA Emeklilik ve Hayat’ın senin için hazırladığı TL tutarındaki sigorta poliçeni lütfen onayla. Onay sürecin tamamlandıktan sonra sigorta poliçen FİBA Emeklilik ve Hayat A.Ş tarafından e-mail ile gönderilecektir. 

Bilgilendirme / Aydınlatma Formu

Mesafeli Satış Sözleşmesi, Gizlilik Politikası, Kullanıcı Sözleşmesi, Elektronik İşlem Hizmetleri Sözleşmesi ve Kişisel Verileri Koruma Kanunu Kapsamında Bilgilendirme Metni

“Mesafeli Satış Sözleşmesi, Gizlilik Politikası, Kullanıcı Sözleşmesi, Elektronik İşlem Hizmetleri Sözleşmesi ve Kişisel Verileri Koruma Kanunu Kapsamında Bilgilendirme Metni”

Ticari Elektronik İletiler

Fiba Emeklilik ve Hayat A.Ş.’nin e-posta, SMS, sosyal medya, telefon ve/veya diğer iletişim araçlarıyla bana ulaşarak tarafıma özel her türlü bireysel emeklilik sistemi ve sigorta ürünlerine yönelik tanıtım ve reklam içerikli ticari elektronik ileti gönderilmesine ve bu amaçla sınırlı olmak üzere; ürün, hizmet ve kampanyalarla ilgili kişisel verilerimin işlenmesine ve Fiba Emeklilik ve Hayat A.Ş.’nin tedarikçileriyle paylaşılmasına izin verdiğimi kabul ve beyan ediyorum.*

Bir seçim yapmalısın.

Seçeneklerden en az birini onaylamanı rica ederiz.

Kredi kullandırım işlemleriniz tamamlandıktan sonra sigorta poliçeniz Fiba Emeklilik ve Hayat A.Ş tarafından sms ve e-mail ile gönderilecektir.

 

Yardıma İhtiyacım Var

Bu bilgilere neden ihtiyaç duyuyoruz?

Bu bilgilere seni daha yakından tanımak, işlemlerini hızlandırmak veya sana özel teklifler sunabilmek için ihtiyaç duyuyoruz.

İzinli pazarlama seçeneği ne işe yarar?

İzinli pazarlama seçeneğini işaretleyerek kredi paketlerimiz ve sana özel tekliflerimizden haberdar olabilirsin.

Paylaşacağım cep telefon numarası bana ait olmak zorunda mı?

Cep telefonu numarasının sana ait olması önemlidir. Daha önceden tanımlamış olduğun bu numara, bir sonraki işlemlerinde güvenlik kontrolü için kullanılacaktır.

E-posta adresim neden önemli?

‘Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun' gereği, kredi başvuruların esnasında onayladığın tüm sözleşmelerinin birer örneği e-posta adresine gönderilecektir.

SMS onay kodu ne işe yarar?

Sana SMS olarak gönderilen X haneli “SMS Onay Kodu” işlemlerinin güvenli bir şekilde gerçekleştirilmesini sağlar.

Cep telefonum yanımda değil, ne yapmalıyım?

Güvenliğin bizim için önemlidir. Cep telefonun yanında olduğunda işlemi tekrar deneyebilir, sana özel tekliflerimizden yararlanabilirsin.

SMS gelmedi ne yapacağım ?

Sistemimizde bir sorun olması durumunda hata mesajı almış olman gerekmektedir. Bu uyarı ile karşılaşmadıysan, SMS'i tekrar gönderebilir ya da cep telefon numaranı kontrol edip işlemi yeniden başlatabilirsin.

Farklı bir tutar ve/veya taksit sayısı istediğimde ne yapmalıyım?

N Kolay Kredi, bize iletmiş olduğun bilgiler sonucunda sana en uygun tutar ve taksit sayılarını sunmaktadır. Farklı bir tutar ve/veya taksit sayısı talebinde bulunmak istersen ana sayfamıza dönebilir, talep ettiğin tutarı ve taksit sayısını tekrar seçerek yeni bir teklif alabilirsin.

Sözleşmeleri nasıl saklayabilirim?

Bize ilettiğin ve onayladığın her dökümanı başvurun sonrasında mail yoluyla seninle yeniden paylaşacağız. Dilersen, sözleşme alanının yanında bulunan “indir” linkine tıklayarak dökümanlarını PDF formatında indirip saklayabilirsin.

Yarım kalan başvuruma aynı şartlarla devam edebilir miyim?

Tabii ki. Başvurun önceki teklif ve fırsatlarıyla devam ediyor. İster devam edebilir, istersen de yeni bir başvuruda bulunabilirsin.

Yarım kalan başvurum ne zaman iptal edilecek?

Yarım kalan başvuruların sistemimizde başvuru durumuna göre maksimimum 30 gün muhafaza edilmektedir. Bu sürenin ardından başvurun otomatik olarak iptal edilir.

Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Aydınlatma Metni

7 Nisan 2016 tarihli ve 29677 Sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) hakkında, veri sorumlusu sıfatıyla Aktif Yatırım Bankası A.Ş. olarak sizleri bilgilendirmek isteriz.

Kişisel verilerin işlenme amaçları ve hukuki sebepleri:
Bankacılık Kanunu ve diğer mevzuat kapsamında, işlem sahibinin bilgilerinin tespiti için kimlik, adres ve diğer gerekli bilgilerinin kaydedilmesi; elektronik kanallar veya kağıt ortamında, bankamızda gerçekleştirdiğiniz işlemlere dayanak olacak tüm kayıt ve belgelerin düzenlenmesi ve mevzuatta öngörülen süre boyunca saklanması, yurt içi ve uluslararası mevzuata uyumun sağlanması, BDDK, SPK, TCMB MASAK, TBB, GİB, Hazine Müsteşarlığı ve diğer otoritelerce öngörülen bilgi ve belge saklama, raporlama, risk izleme, bilgi paylaşımı ve bilgilendirme yükümlülüklerinin yerine getirilmesi; planlama, istatistik, müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesinin arttırılmasına yönelik çalışmalar, dolandırıcılığın önlenmesi, güvenliğin sağlanması, talep ettiğiniz Bankamızın ürün ve hizmetleri ile ilgili limit, istihbarat, bilgi araştırmaları ve kredibilite değerlendirmelerinin yapılabilmesi; hukuki süreçlerimizin yönetilmesi, Bankamız ile gerçekleştirdiğiniz işlemlere ilişkin bankamızın tarafınıza karşı tüm yükümlülüklerinin yerine getirilmesi, bankacılık ve finans hizmetlerinin sunulmasıdır.

Kişisel verileriniz yukarıda belirtilenlerin yanı sıra size özel her türlü ürün ve hizmetin sunulabilmesi için bu konuda aldığınız/alacağınız ürün ve hizmete ilişkin olarak siz değerli müşterimizle iletişim kurulabilmesi, ayrıca izin vermiş olmanız durumunda tanıtım, ürün/hizmet teklifi, pazarlama ve kampanya faaliyetlerinde kullanılabilmesi ile tarafınıza uygun hizmetler ve ürünler geliştirilmesi, Bankamız ve iştiraklerimizin mevcut veya yeni ürün çalışmaları ve pazar araştırması ve hedef müşteri grubu tespiti ve bankacılık faaliyetleri ile ilişkili olarak ve 6698 sayılı Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları dahilinde işlenmektedir.

Rıza Gerektirmeyen Haller, Kanun’un 5. Maddesi uyarınca, kanunlarda açıkça öngörülmesi, bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması, veri sorumlusu sıfatıyla bankamızın hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması, ilgili kişi tarafından alenileştirilmiş olması, bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması, ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla veri sorumlusu olan bankamızın meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması, Bankacılık Kanunu madde 73/4 hükümlerinde yer alan istisna hallerinde Banka’nın açık rıza almaksızın kişisel verileri işleyebilme hakkı mevcuttur.

Yukarıda belirtilen amaçlarla, kişisel verilerin aktarılabileceği kişi / kuruluşlar:
i) Bankacılık Kanunu ve diğer mevzuat hükümlerinin bilgi paylaşımına izin verdiği/ bilgi paylaşımını zorunlu kıldığı kişi veya kuruluşlar;
ii) Sayılanlarla sınırlı olmamak üzere 5411 sayılı Bankacılık Kanunu madde 73/4’te sayılan finansal kuruluşlar;
iii) BDDK, SPK, TCMB, MASAK, TBB, GİB, Hazine Müsteşarlığı, SGK gibi kamu tüzel kişileri; resmi kurumlar,
iv) Bankalar arası kart merkezi (BKM), Kredi Kayıt Bürosu (KKB) ve FINDEKS gibi kuruluşlar,
v) Ana hissedarımız, doğrudan ve dolaylı iştiraklerimiz, ana hissedarımızın iştirakleri, bağlı ortaklıkları,
vi) Mevzuatın izin verdiği hallerde bankacılık faaliyetlerimizi yürütmek üzere hizmet aldığımız, işbirliği yaptığımız, program ortağı kuruluşlar, yurt içi /yurt dışı bankalar, destek hizmeti kuruluşları, bağımsız denetim şirketleridir.

Kişisel verilerin toplanma yöntemi; Genel Müdürlük, Şubeler, kiosklar, ATM’ler, internet şubesi, dijital uygulamalar, doğrudan ve dolaylı iştiraklerimiz, Bankaların Destek Hizmeti Almalarına İlişkin Yönetmelik gereğince Bankamızın hizmet aldığı kuruluşlar ve çağrı merkezi gibi kanallar aracılığıyla kişisel verileriniz sözlü, yazılı veya elektronik ortamda toplanabilmektedir. Ayrıca, onayınız ile bankamız iştiraklerine sunduğunuz/sunacağınız kişisel verileriniz, bankamız tarafından, yukarıda belirtilen kişisel verilerin işlenme amaçları ve hukuki sebeplerinin yerine getirilebilmesi amacıyla kullanılabilecektir.

Haklarınız;
Kanun’un 11. maddesi gereği;
Bankamıza başvurarak, kişisel verilerinizin;
a) işlenip işlenmediğini öğrenme,
b) işlenmişse bilgi talep etme,
c) işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
ç) yurt içinde / yurt dışında aktarıldığı 3. kişileri bilme,
d) eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde düzeltilmesini isteme,
e) Kanun’un 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde silinmesini veya yok edilmesini isteme,
f) aktarıldığı 3. kişilere yukarıda sayılan (d) ve (e) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin bildirilmesini isteme,
g) münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
ğ) kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde zararın giderilmesini talep etme hakkına sahipsiniz.
Taleplerinizin yerine getirilmesini teminen Bankamızca yapılacak masraflar, Kanun’un “Veri sorumlusuna başvuru” başlıklı 13. maddesinde belirtilen tarifeye göre tarafınızdan talep edilebilecektir.

HAYAT SİGORTASI HAKKINDA

Sigortalının vefat etmesi veya hastanede yatması durumunda sigorta poliçesinde belirtilen teminat tutarını, poliçe özel şartları ve Hayat Sigortası Genel Şartları kapsamında hak sahiplerine ödeyen hayat sigortasıdır.

Fiba Emeklilik Sigorta Metni

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) uyarınca, gerçek bir kişinin kimliğini belirli ya da belirlenebilir bir hale getirmeye yarayan her türlü bilgi kişisel veri kapsamındadır. Şirketimiz nezdindeki kişisel verileriniz aşağıda açıklanan sebep, amaç ve yöntemlerle, ilgili yasal düzenlemeler ve yasal otoritelerce öngörülen bilgi saklama, raporlama, bilgilendirme yükümlülüklerine uyum gereği, Veri Sorumlusu sıfatıyla Şirketimizce, sistemlerimize kaydedilecek, depolanacak, muhafaza edilecek, saklanacak, yasal ya da finansal gerekler, nedenler ile sınıflandırılacak, güncellenecek ve mevzuatın izin verdiği durumlarda ve yasal sınırlar dahilinde 3. kişilere açıklanabilecek/devredilebilecek, sınıflandırılabilecek ve KVKK’da sayılan şekillerde işlenebilecektir. Aşağıda yer alan yasal hususlar hakkında bilgi edinilmesini rica ederiz.
Yukarıda belirtilen amaçlarla, kişisel verilerin aktarılabileceği kişi/kuruluşlar; 6102 sayılı Türk Ticaret Kanunu, Vergi Usul Kanunu, Mali Suçları Araştırma Kurulu (“MASAK”) mevzuatı gibi yasal düzenlemelerde yer alan müşterilere ilişkin kimlik bilgileri, adres gibi erişim/iletişim bilgileri, kullanılan finansal ürünlere ve tüketici alışkanlığına ilişkin bilgileri (krediler, rating, skoring, ödemeler, vb.), finansal ürünlere erişimde kullandığı yöntemlere ilişkin bilgiler (IP, mobil-tel markası-modeli, browser tipi, versiyonu, ekranlar üzerindeki hareketleri, sosyal medya bilgisi vb.), sesli ve görüntülü görüşmelerde veya Şirketimizin siz müşterimiz ile imzaladığı sözleşmeler kapsamında gerçekleşen işlemler sonucu edindiği müşterinin kimliğini belirli veya belirlenebilir hale getirmeye yarayan her türlü bilgi ve belge, kişisel veri kapsamındadır. Kişisel verileriniz, Şirketimiz, tarafından Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun (“TKHK”) başta olmak üzere bilcümle tüketici mevzuatı ve 6361 Sayılı Finansal Kiralama , Faktoring Ve Finansman Şirketleri Kanunu başta olmak üzere Finansman Şirketlerinin kuruluş, işleyiş ve faaliyetlerine dair her türlü mevzuat hükümlerinin izin verdiği kişi ve/veya kuruluşlar ile diğer 3. kişilerle; Bilgi Teknolojileri Kurumu (“BTK”), Bankacılık Dizenleme ve Denetleme Kurumu (“BDDK”), Sermaye Piyasası Kurumu (“SPK”), Türkiye Cumhuriyeti Merkez Bankası (“TCMB”), Hazine Müsteşarlığı, Bakanlıklar gibi kamu tüzel kişileri ve yasal otoritelerle; Finansman Şirketlerinden müşteri bilgilerini istemeye kanunen yetkili resmi mercilere; Şirketimiz ana hissedarı, doğrudan/dolaylı yurtiçi/yurtdışı iştiraklerine; Şirketimizin sahip olduğu faaliyet izni tahtında finansman faaliyetlerini yürütmek üzere hizmet aldığı, işbirliği yaptığı, program ortağı, ticari iş ortağı kuruluşları, bağlı krediye konu mal ve/veya hizmeti sunan satıcı/sağlayıcıları, yurtiçi/yurtdışı bankalar, tedarikçi ve/veya taşeron firmaları ve diğer 3. Kişilerle paylaşılabilecek ve kişisel veriler bu doğrultuda işlenebilecektir.
Müşteri Beyanı;
KVKK gereğince, kişisel verilerimin Şirketiniz tarafından işlenmesine ilişkin yukarıdaki bilgilendirme metnini aşağıda belirttiğim tarihte temin ettiğimi; okuduğumu, incelediğimi, değerlendirdiğimi ve yukarıda bildirilen tüm hususları bilerek, anlayarak kabul ettiğimi; yukarıdaki hususların uygulanması esnasında Şirketinizin kusuru veya ihmali nedeniyle doğabilecek zararlarımı talep ve dava haklarım saklı kalmak kaydıyla, özgür iradem sonucu bu “Bilgilendirme ve Muvafakatname”de belirtilen amaç ve nedenlerle, KVKK’da tanımı yapılmış olan ve yukarıda da gerek içeriği gerekse toplanma yeri ve yöntemi belirtilen kişisel verilerimin yine yukarıda belirtilen kişilerle paylaşılmasına, KVKK’da tanımlanan kapsamda işlenmesine muvafakat ettiğimi kabul, beyan ve taahhüt ederim.

Yukarıda belirtilen amaçlarla, kişisel verilerin aktarılabileceği kişi / kuruluşlar: Bankacılık Kanunu ve diğer mevzuat hükümlerinin izin verdiği kişi veya kuruluşlar; bunlarla sınırlı olmamak üzere 5411 sayılı Bankacılık Kanunu madde 73 / 4’te sayılan finansal kuruluşlar ile diğer 3. kişiler; BDDK, SPK, TCMB gibi kamu tüzel kişileri; ana hissedarımız, doğrudan / dolaylı yurtiçi / yurtdışı iştiraklerimiz; bankacılık faaliyetlerimizi yürütmek üzere hizmet aldığımız, işbirliği yaptığımız, program ortağı kuruluşları, yurtiçi / yurtdışı bankalar ve diğer 3. kişilerdir. Özetle tarafınızın açık rızası bulunması halinde ve/veya ilgili mevzuatın izin verdiği durumlarda kişisel verileriniz 3. kişilere açıklanabilecek / aktarılabilecektir.

Kişisel verilerin toplanma yöntemi; Genel Müdürlük, Şubeler, kiosklar, ATM’ler, internet şubesi, Bankaların Destek Hizmeti Almalarına İlişkin Yönetmelik gereğince Bankamızın hizmet aldığı kuruluşlarca ve çağrı merkezi gibi kanallar aracılığıyla kişisel verileriniz sözlü, yazılı veya elektronik ortamda toplanabilir.

Kanun’un 11. maddesi gereği haklarınız; Bankamıza başvurarak, 07.10.2016 tarihi itibariyle kişisel verilerinizin; a) işlenip işlenmediğini öğrenme, b) işlenmişse bilgi talep etme, c) işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, ç) yurt içinde / yurt dışında aktarıldığı 3. kişileri bilme, d) eksikveya yanlış işlenmiş olması halinde düzeltilmesini isteme, e) Kanunu’nun 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde silinmesini veya yok edilmesini isteme, f) aktarıldığı 3. kişilere yukarıda sayılan (d) ve (e) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin bildirilmesini isteme, g) münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, ğ) kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde zararın giderilmesini talep etme hakkına sahipsiniz.